Polityka prywatności
Szybki dostęp
Dodatki
- Jaki jest cel informacji?
Przyjmujemy niniejszą Informację w celu zapewnienia wszelkich istotnych informacji i informacji przedstawicielom osób fizycznych i prawnych korzystających z naszych usług (dalej: Użytkownicy) w zwięzłej, przejrzystej, zrozumiałej i łatwo dostępnej formie, sformułowanej w sposób jasny i zrozumiały, a także aby pomóc Użytkownikom w korzystaniu z praw określonych w pkt. 4. Nasze usługi dostępne są na stronach internetowych https://siren7.pl
Podstawa naszego obowiązku przekazywania informacji obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r., Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679. Artykuł 12 rozporządzenia nr . Ustawa (dalej: Infotv. ), § 16 oraz CVIII z 2001 r. o niektórych zagadnieniach handlowych usług drogą elektroniczną oraz usług związanych ze społeczeństwem informacyjnym. Ustawa ( Elkertv. ) § 4.
Zawiadomienie zostało przygotowane z uwzględnieniem RODO, Infotv. oraz dodatkowych przepisów prawa związanych z zarządzaniem indywidualnymi danymi. Listę aktów prawnych można znaleźć w punkcie 10.1. Załącznik nr 10.2. Załącznik nr 10.3. zawarte w załączniku nr.
Podczas opracowywania i stosowania niniejszych informacji działaliśmy w duchu zasad odpowiedzialności zawartych w art. 5 ust. 2 art. 5 RODO, uwzględniając ustalenia zawarte w rekomendacji Krajowej Komisji Ochrony Danych i Wolności Organu Informacyjnego w sprawie wymogów ochrony danych dotyczących informacji wstępnych oraz art. 5 RODO.
Monitorujemy także praktykę Unii Europejskiej dotyczącą ochrony danych osobowych; w związku z tym włączamy treść wytycznych Grupy Roboczej Komisji Europejskiej 29 ds. przejrzystości do naszej praktyki zarządzania danymi.
Nasza działalność podlega prawu węgierskiemu, jednakże w przypadku transgranicznej sprzedaży produktów, w kwestiach związanych z ochroną konsumentów i rękojmią za obowiązujące będzie prawo państwa miejsca zamieszkania klienta.
- Dane administratora danych
Nazwa: Produkty bezpieczeństwa 7 Kereskedelmi Kft
Siedziba: 2013 Pomáz, Pápay László utca 1.
Numer podatkowy: 29202476-2-13
Adres e-mail: hello@siren7.pl
Numer telefonu: +36/70-730-6636
- Niektóre procesy zarządzania danymi
W tej sekcji szczegółowo opisujemy podstawowe warunki każdego zarządzania danymi, które są wymagane przez RODO i inne przepisy sektorowe od wszystkich administratorów danych.
3.1 Kontakt i utrzymywanie kontaktu
Za pośrednictwem naszej strony internetowej możesz się z nami skontaktować w dowolnym celu. Ponadto w trakcie naszej pracy zarządzamy również danymi osobowymi kontaktów naszych partnerów biznesowych. Szczegóły powiązanego zarządzania danymi można zobaczyć poniżej.
3.1.1. Przetwarzane dane osobowe i cel zarządzania danymi
dane osobiste | cel zarządzania danymi | podstawa prawna przetwarzania danych |
nazwa | Identyfikacja użytkownika lub osoby kontaktowej naszego partnera biznesowego | zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). W przypadku partnera biznesowego prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) |
adres e-mail | kontakt i utrzymywanie kontaktu z Użytkownikiem lub osobą kontaktową naszego partnera biznesowego | zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). W przypadku partnera biznesowego prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) |
numer telefonu | kontakt i utrzymywanie kontaktu z Użytkownikiem lub osobą kontaktową naszego partnera biznesowego | zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). W przypadku partnera biznesowego prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) |
3.1.2. Podstawa prawna zarządzania danymi
Zgoda Użytkownika wyrażona w momencie kontaktu poprzez dobrowolne, jednoznaczne zachowanie (rozmowa telefoniczna, wysłanie wiadomości e-mail) na jego dane osobowe 3.2.1. (RODO art. 6 ust. 1 lit. a)).
Jeżeli dane Użytkownika zostaną wykorzystane w innym celu niż pierwotny zbiór danych, poinformujemy o tym Użytkownika i uzyskamy jego uprzednią, wyraźną zgodę lub zapewnimy mu możliwość zakazania ich wykorzystywania (patrz: punkt 9.1).
Powyższe dane osobowe osób kontaktowych naszych partnerów biznesowych przetwarzamy w oparciu o prawnie uzasadniony interes administratora danych oraz naszych partnerów biznesowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W prawnie uzasadnionym interesie obu stron leży, aby podczas korzystania z Serwisu i negocjacji z partnerami komunikacja biznesowa przebiegała efektywnie oraz abyśmy mogli wzajemnie przekazywać swoim wyznaczonym przedstawicielom informacje o wszelkich istotnych okolicznościach mających wpływ na łączącą nas umowę. Nie można ustalić prawa do samostanowienia informacyjnego osoby kontaktowej naszego partnera biznesowego, ponieważ jej zadaniem lub obowiązkiem umownym jest ułatwienie komunikacji między stronami i podanie w tym celu swoich danych osobowych. Osoba kontaktowa naszego partnera biznesowego może sprzeciwić się temu zarządzaniu danymi.
3.1.3. Czas zarządzania danymi
Podane dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. Użytkownik może w każdej chwili wycofać swoją zgodę. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Przetwarzamy dane osobowe kontaktów naszych partnerów biznesowych tak długo, jak jest to niezbędne do komunikacji, a także tak długo, jak pozwalają na to odpowiednie przepisy prawa (5 lat od zakończenia lub rozwiązania umowy na podstawie ustawy V z 2013 r. , faktura na podstawie ustawy C z 2000 r., 8 lat od wystawienia).
3.1.4. Sposób zarządzania danymi
W formie elektronicznej.
3.1.5. Oświadczenie o ochronie prywatności dla naszych partnerów biznesowych
Biorąc pod uwagę stan nauki i techniki oraz koszty wdrożenia, a także charakter, zakres, okoliczności i cele przetwarzania danych, a także zróżnicowane prawdopodobieństwo i wagę zagrożenia praw i wolności osób fizycznych, zarówno przy ustalaniu sposobu przetwarzania danych, jak i w trakcie przetwarzania danych stosuje się odpowiednie środki techniczne i organizacyjne – na przykład pseudonimizację – których celem jest skuteczna realizacja zasad ochrony danych, takich jak zapisywanie danych, oraz uwzględnienie gwarancje niezbędne do spełnienia wymogów RODO i ochrony praw osób, których dane dotyczą, w procesie zarządzania danymi.
3.2 Zarządzanie danymi związanymi z zamówieniami
Na naszej stronie internetowej można zamówić różne produkty. W tej sekcji opisano powiązane zarządzanie danymi.
3.2.1. Przetwarzane dane osobowe i cel zarządzania danymi
dane osobiste | cel zarządzania danymi | podstawa prawna przetwarzania danych |
nazwa | w trakcie realizacji zamówienia możemy zidentyfikować odbiorcę produktu poprzez podanie nazwy | Realizacja umowy (RODO art. 6 ust. 1 lit. b) W przypadku klienta będącego osobą prawną prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) |
adres zamieszkania (kod pocztowy, miasto, nazwa ulicy, numer domu łącznie) | zamówiony produkt możemy wysłać pocztą na podany adres | Realizacja umowy (RODO art. 6 ust. 1 lit. b) |
numer telefonu | kontakt z klientem i informacja o szczegółach zamówienia | Realizacja umowy (RODO art. 6 ust. 1 lit. b) W przypadku klienta będącego osobą prawną prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) |
adres e-mail | kontakt z klientem i informacja o szczegółach zamówienia | Realizacja umowy (RODO art. 6 ust. 1 lit. b) W przypadku klienta będącego osobą prawną prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) |
3.2.2. Podstawa prawna zarządzania danymi
Wykonanie umowy, której stronami są Administrator i Użytkownik (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Jeżeli Klientem jest osoba prawna, podstawą prawną przetwarzania powyższych danych osobowych osoby kontaktowej jest prawnie uzasadniony interes administratora danych oraz Klienta (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). W prawnie uzasadnionym interesie obu stron leży, aby komunikacja biznesowa w trakcie realizacji zamówienia przebiegała sprawnie i abyśmy mogli wzajemnie przekazywać swoim wyznaczonym przedstawicielom informacje o wszelkich istotnych okolicznościach mających wpływ na łączącą nas umowę. Nie można ustalić prawa osoby kontaktowej klienta do samodzielnego ustalania informacji, ponieważ jej zadaniem lub obowiązkiem umownym jest ułatwianie komunikacji między stronami i udostępnianie w tym celu swoich danych osobowych.
3.2.3. Czas zarządzania danymi
Przez 8 lat od wystawienia zaświadczenia księgowego na podstawie umowy (z zastrzeżeniem § 166 ust. 6 Ustawy, § 169 ust. 1 Ustawy)
Do realizacji obowiązków rachunkowych nie są wymagane żadne dane osobowe – z zastrzeżeniem ustawy V z 2013 r. Kodeks cywilny ( pkt. ) 6:22. § (1) – w powyższych celach przechowujemy je przez okres 5 lat od dnia realizacji zamówienia.
3.2.4. Sposób zarządzania danymi
W formie elektronicznej.
3.2.5. Obsługa danych osobowych
Zważywszy, że nie możemy realizować zamówień bez znajomości danych osobowych zawartych w tym punkcie, podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy.
3.3 Zarządzanie danymi związanymi z fakturowaniem
wystawimy świadectwo księgowe zgodnie z ustawą C z 2000 roku o rachunkowości (dalej: ustawa ). Szczegóły powiązanego zarządzania danymi można zobaczyć poniżej.
3.3.1. Przetwarzane dane osobowe i cel zarządzania danymi
dane osobiste | cel zarządzania danymi | podstawa prawna przetwarzania danych |
nazwa | uzasadnienie rozliczenia księgowego wykonania zamówienia (zdarzenie gospodarcze). | Zarządzanie danymi w oparciu o przepisy prawne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w oparciu o Info tv. § 5 ust. 1 lit. b), ust. Artykuł 166 ust. 1–3 |
adres zamieszkania/siedziba dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą (łącznie kod pocztowy, miejscowość, nazwa ulicy, numer domu) | uzasadnienie rozliczenia księgowego wykonania zamówienia (zdarzenie gospodarcze). | Zarządzanie danymi w oparciu o przepisy prawne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w oparciu o Info tv. § 5 ust. 1 lit. b), ust. Artykuł 166 ust. 1–3 |
numer podatkowy indywidualnego przedsiębiorcy | uzasadnienie rozliczenia księgowego wykonania zamówienia (zdarzenie gospodarcze). | Zarządzanie danymi w oparciu o przepisy prawne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w oparciu o Info tv. § 5 ust. 1 lit. b), ust. Artykuł 166 ust. 1–3 |
3.3.2. Podstawa prawna zarządzania danymi
Zarządzanie danymi na podstawie przepisów prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) podlega Info tv. § 5 ust. 1 lit. b) i Sztv. Paragrafy (1)-(3) § 166).
3.3.3. Czas zarządzania danymi
Przez 8 lat od wydania zaświadczenia księgowego (z zastrzeżeniem § 166 ust. 6 ustawy, § 169 ust. 1 ustawy
3.3.4. Sposób zarządzania danymi
W formie elektronicznej.
Dokument wystawiony w postaci elektronicznej – z uwzględnieniem przepisów ustawy o zasadach archiwizacji cyfrowej – jest zachowywany w taki sposób, aby zastosowana metoda zapewniała niezwłoczne wytworzenie wszystkich danych dokumentu, ciągłą czytelność oraz wykluczała możliwość późniejszej modyfikacji.
3.3.5. Obsługa danych osobowych
Mając na uwadze, że nie możemy wystawić zaświadczenia księgowego nie znając danych osobowych zawartych w tym punkcie, podanie danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa.
3.4 Zarządzanie danymi związanymi z obsługą reklamacji
Użytkownicy mogą kontaktować się z nami drogą e-mailową lub telefoniczną w celu udzielenia odpowiedzi na swoje pytania lub rozpatrzenia ewentualnych reklamacji. Szczegóły powiązanego zarządzania danymi opisano poniżej.
3.4.1. Przetwarzane dane osobowe i cel zarządzania danymi
dane osobiste | cel zarządzania danymi | podstawa prawna przetwarzania danych |
nazwa | identyfikacja Użytkownika | Zarządzanie danymi w oparciu o przepisy, RODO art. 6 ust. 1 lit. c) i ust. 2 Info tv. § 5 ust. 1 lit. b), CLV z 1997 r. prawo |
adres e-mail | utrzymywanie kontaktu z Użytkownikiem i udzielanie informacji | Zarządzanie danymi w oparciu o przepisy prawa, RODO art. 6 ust. 1 lit. c i ust. 2 Info tv. § 5 ust. 1 lit. b), CLV z 1997 r. prawo |
numer telefonu | utrzymywanie kontaktu z Użytkownikiem i udzielanie informacji | Zarządzanie danymi w oparciu o przepisy, RODO art. 6 ust. 1 lit. c) i ust. 2 Info tv. § 5 ust. 1 lit. b), CLV z 1997 r. prawo |
3.4.2. Podstawa prawna zarządzania danymi
Zarządzanie danymi w oparciu o ustawodawstwo; Z zastrzeżeniem art. 6 ust. 1 lit. c i 2 RODO, Info tv. Artykuł 5 ust. 1 lit. b) i CLV z 1997 r. dotyczące ochrony konsumentów. prawo ( Fgytv. )
3.4.3. Czas zarządzania danymi
Fgytv. 17/A. z zastrzeżeniem ust. 7 § 5 lat od dnia otrzymania reklamacji.
3.4.4. Sposób zarządzania danymi
W formie elektronicznej.
3.5 Zarządzanie danymi związanymi z obsługą roszczeń gwarancyjnych
Jeżeli z powodu wady rzeczy ruchomej sprzedanej Użytkownik podlega przepisom Kodeksu Cywilnego. Uchwała nr 19/2014 w sprawie zasad postępowania z roszczeniami z tytułu rękojmi za rzecz sprzedaną na podstawie umowy między konsumentem a przedsiębiorcą. (IV.29.) Dekret NGM (dalej: „Dekret NGM” ) jesteśmy zobowiązani do sporządzania protokołów. Szczegóły powiązanego zarządzania danymi opisano poniżej.
3.5.1. Przetwarzane dane osobowe i cel zarządzania danymi
dane osobiste | cel zarządzania danymi | podstawa prawna przetwarzania danych |
nazwa | identyfikacja Użytkownika, nagranie nagrania | Zarządzanie danymi w oparciu o przepisy, RODO art. 6 ust. 1 lit. c) i ust. 2 Info tv. § 5 ust. 1 lit. b), dekret NWZ § 4 ust. 1 ust. |
tytuł | identyfikacja Użytkownika, nagranie nagrania | Zarządzanie danymi w oparciu o przepisy, RODO art. 6 ust. 1 lit. c) i ust. 2 Info tv. § 5 ust. 1 lit. b), dekret NWZ § 4 ust. 1 ust. |
informację o zgodzie na przetwarzanie danych | bicie rekordu | Zarządzanie danymi w oparciu o przepisy prawa, RODO art. 6 ust. 1 lit. c i ust. 2 Info tv. § 5 ust. 1 lit. b), dekret NWZ § 4 ust. 1 ust. |
3.5.2. Podstawa prawna zarządzania danymi
Zarządzanie danymi w oparciu o ustawodawstwo; Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c i ust. 2 RODO, Info tv. § 5 ust. 1 lit. b) i § 4 ust. 1 zarządzenia NWZ.
3.5.3. Czas zarządzania danymi
Z zastrzeżeniem § 4 ust. 1 i 6 zarządzenia NWZ, przez okres 3 lat od dnia sporządzenia protokołu.
3.5.4. Sposób zarządzania danymi
W formie elektronicznej.
- Jakie prawa przysługują Użytkownikom?
Ważne jest dla nas, aby nasze zarządzanie danymi spełniało wymogi uczciwości, legalności i przejrzystości. W związku z tym w tym miejscu pokrótce przedstawiamy uprawnienia poszczególnych interesariuszy, a następnie wyjaśniamy je szerzej w załączniku nr 3 do arkusza informacyjnego.
Nasi użytkownicy mogą bezpłatnie uzyskać informację o szczegółach przetwarzania ich danych osobowych, a w przypadkach określonych przepisami prawa żądać ich poprawienia, usunięcia, zablokowania lub ograniczenia przetwarzania, a także wnieść sprzeciw wobec przetwarzania tych danych osobowych . Prośbę o informacje oraz prośby w tym punkcie można kierować na nasze dane kontaktowe podane w punkcie 2.
4.1 Prawo dostępu
Nasi użytkownicy mogą otrzymać od nas informację zwrotną na temat postępowania z ich danymi osobowymi oraz uzyskać dostęp do tych danych osobowych i szczegółów zarządzania nimi.
4.2 Prawo do sprostowania
Na żądanie naszego użytkownika bez zbędnej zwłoki poprawimy nieprawidłowe dane osobowe go dotyczące, przy czym jest on uprawniony do żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych m.in. w drodze oświadczenia uzupełniającego.
4.3 Prawo do usunięcia
Na żądanie naszego użytkownika usuniemy jego dane osobowe, jeśli nie będziemy musieli ich przetwarzać, cofnie on zgodę, wniesie sprzeciw wobec przetwarzania danych lub ich przetwarzanie będzie niezgodne z prawem.
4.4 Prawo do bycia zapomnianym
Postaramy się powiadomić wszystkich administratorów danych, którzy posiadali lub mogli dowiedzieć się o danych naszego Użytkownika, które mogły zostać upublicznione, o żądaniu usunięcia danych przez naszego Użytkownika.
4.5 Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
Na żądanie naszego użytkownika ograniczamy przetwarzanie danych, jeśli kwestionowana jest prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, lub jeśli nasz użytkownik sprzeciwia się przetwarzaniu danych, lub jeśli przekazane dane osobowe nie są nam już potrzebne.
4.6 Prawo do przenoszenia danych
Nasz użytkownik może otrzymać przekazane przez siebie dane osobowe w podzielonym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego lub przekazać je innemu administratorowi danych.
4.7 Prawo do protestu
Nasz użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionych interesów z przyczyn związanych z jego własną sytuacją (patrz: pkt 3.1 i 3.2). W takim przypadku nie możemy już przetwarzać danych osobowych, chyba że wykażemy, że przetwarzanie danych jest uzasadnione ważnymi prawnie uzasadnionymi powodami, które mają pierwszeństwo przed interesami, prawami i wolnościami Użytkownika lub są związane ze złożeniem, egzekwowaniem lub obrona roszczeń prawnych. W przypadku wniesienia protestu co do zasady nie można już przetwarzać danych osobowych w tym celu.
4.8 Odpowiadanie na prośby
Rozpatrzymy wniosek w najszybszym możliwym terminie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia jego złożenia – 15 dni w przypadku zgłoszenia sprzeciwu – i podejmiemy decyzję co do jego zasadności, o czym poinformujemy wnioskodawcę na piśmie. Jeżeli nie spełnimy żądania naszego Użytkownika, w naszej decyzji podamy uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia żądania.
4.9 Środki zaradcze
Ochrona danych osobowych jest dla nas ważna, jednocześnie szanujemy Twoje prawo do samostanowienia o informacjach, dlatego staramy się odpowiadać na wszelkie zapytania prawidłowo i terminowo. W związku z tym prosimy o kontakt przed skorzystaniem z jakiejkolwiek egzekucji urzędowej lub sądowej – w celu złożenia skargi lub zadania pytania – w celu jak najszybszego rozstrzygnięcia ewentualnych zastrzeżeń.
Jeżeli zapytanie nie przyniesie rezultatów, nasz Użytkownik
- na podstawie ustawy V z 2013 roku Kodeks cywilny możesz dochodzić swoich praw na drodze sądowej (pozew można wszcząć także przed sądem właściwym ze względu na miejsce zamieszkania naszego Użytkownika; wykaz i dane kontaktowe sądów możesz zobaczyć poprzez poniższy link: http://birosag.hu/torvenyseks), a także
- do Krajowego Urzędu Ochrony Danych i Wolności Informacji (adres: 1055 Budapeszt, Falk Miksa utca 9-11.; adres korespondencyjny: 1363 Budapeszt, Pf.: 9.; telefon: +36-1-391-1400; faks: + 36-1-391-1410; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu; rejestracja online: https://www.naih.hu hu/online-uegyinditas.html; dalej: NAIH) możesz się skontaktować i złożyć reklamację.
- Nasza procedura związana z żądaniem realizacji praw
5.1 Powiadomienie odbiorców
We wszystkich przypadkach zawiadamiamy odbiorców, którym lub którym udostępniliśmy dane osobowe Użytkownika, o sprostowaniu, usunięciu lub ograniczeniu przetwarzania danych, chyba że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagało nieproporcjonalnie dużego wysiłku. Na żądanie Użytkownika udostępniamy informacje o tych odbiorcach.
5.2 Sposób i termin przekazania informacji
Informacje o podjętych działaniach w związku z żądaniami, o których mowa w pkt 4, przekażemy w formie elektronicznej w terminie maksymalnie miesiąca od otrzymania żądania – chyba że Użytkownik zażąda inaczej. W razie potrzeby termin ten może zostać przedłużony o kolejne dwa miesiące, ze względu na stopień skomplikowania wniosku i liczbę wniosków. O przedłużeniu terminu poinformujemy Użytkownika, podając przyczyny, w terminie miesiąca od dnia otrzymania żądania.
Na żądanie Użytkownika, informacja ustna może zostać udzielona także pod warunkiem, że w inny sposób wykaże on swoją tożsamość.
Jeżeli nie zastosujemy się do żądania, poinformujemy Użytkownika o przyczynach najpóźniej w ciągu miesiąca od jego otrzymania oraz o możliwości złożenia przez niego skargi do NAIH i skorzystania z przysługującego mu prawa do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej (pkt 4.9).
5.3 Kontrola
W wyjątkowych przypadkach, jeżeli mamy uzasadnione wątpliwości co do tożsamości osoby fizycznej składającej wniosek, prosimy o dodatkowe informacje niezbędne do potwierdzenia tożsamości. Działanie to jest niezbędne w celu zapewnienia poufności zarządzania danymi, tj. zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi do danych osobowych w rozumieniu art. 5 ust. 1 lit. f) RODO.
5.4 Koszty informacji i działań
Informacje udzielane w przypadku wniosków, o których mowa w pkt. 4, jak również działania podejmowane na ich podstawie udzielane są bezpłatnie.
Jeżeli żądanie Użytkownika jest oczywiście bezzasadne lub – szczególnie ze względu na swoją powtarzalność – nadmierne, – biorąc pod uwagę koszty administracyjne związane z udzieleniem żądanych informacji lub informacji lub podjęciem żądanych działań – pobierzemy uzasadnioną opłatę lub odmówimy podjęcia działań na podstawie żądania.
- Możliwi odbiorcy danych osobowych, podmioty przetwarzające dane
6.1 W związku z funkcjonowaniem serwisu
Dostawca usług hostingowych, jako podmiot przetwarzający dane, ma prawo dostępu do danych osobowych przekazanych podczas korzystania z Serwisu.
Nazwa: Wsparcie internetowe Magyarország Kft.
Dostępność: https://www.mhosting.hu/kapakslot
6.2 W związku z dostawą zamówionych produktów
W celu dostarczenia zamówionych produktów korzystamy z usług firmy kurierskiej jako podmiotu przetwarzającego dane. Dane podmiotów przetwarzających dane są następujące:
Nazwa: Magyar Posta Zrt.
Dane kontaktowe: https://www.posta.hu/
6.3 W związku z uiszczeniem opłaty za zamówienie
Opłatę za zamówienie można uiścić m.in. poprzez interfejs dostawcy usług płatniczych jako podmiotu przetwarzającego dane. Dane podmiotu przetwarzającego dane są następujące:
Nazwa: OTP MOBIL Szolgáltató Kft.
Dane kontaktowe: https://otpmobil.hu/kapakslot/
6.4 W związku z interfejsami mediów społecznościowych
Nasza strona internetowa posiada również kilka interfejsów mediów społecznościowych (takich jak Facebook, Linkedin Twitter, Google+, Instagram, You Tube); jeśli zatem Użytkownik np. „polubi” naszą stronę na Facebooku lub „śledzi” nas na Twitterze, poznamy wszystkie dane osobowe należące do jego profilu, które są publicznie dostępne. Odpowiednie informacje na temat zarządzania danymi na tych stronach można znaleźć w polityce zarządzania danymi odpowiedniego usługodawcy.
6.5 W związku z fakturowaniem
W związku z fakturowaniem wykorzystywany przez nas podmiot przetwarzający dane poznaje dane osobowe przekazane w tym celu przez Użytkowników. Dane podmiotu przetwarzającego dane są następujące:
Nazwa: Octonull Kft.
Dane kontaktowe: https://www.billingo.hu/
- Bezpieczeństwo danych
Nasi pracownicy oraz osoby przetwarzające dane mają prawo dostępu do danych osobowych Użytkownika w zakresie niezbędnym do wykonywania swoich obowiązków. Podejmujemy wszelkie środki bezpieczeństwa, techniczne i organizacyjne gwarantujące bezpieczeństwo danych.
7.1 Środki organizacyjne
Umożliwiamy dostęp do naszych systemów informatycznych z uprawnieniami powiązanymi z osobą. Przy nadawaniu dostępu obowiązuje „zasada uprawnień koniecznych i wystarczających”, co oznacza, że z naszych systemów i usług informatycznych mogą korzystać wszyscy pracownicy jedynie w zakresie niezbędnym do wykonywania swoich zadań, z zachowaniem odpowiednich uprawnień i przez niezbędny okres czasu . Prawa dostępu do systemów i usług informatycznych mogą zostać przyznane wyłącznie osobom, które nie podlegają ograniczeniom ze względów bezpieczeństwa lub z innych powodów (np. konflikt interesów) i które posiadają wiedzę zawodową, biznesową i dotyczącą bezpieczeństwa informacji niezbędną do bezpiecznego korzystania z nich.
Zarówno my, jak i podmioty przetwarzające dane, w pisemnym oświadczeniu wyrażamy zgodę na rygorystyczne zasady poufności i jesteśmy zobowiązani postępować zgodnie z tymi zasadami poufności w trakcie naszej działalności.
7.2 Środki techniczne
Urządzenia informatyczne przechowujące dane przechowywane są osobno, w wydzielonej zamkniętej serwerowni, chronionej wielostopniowym systemem kontroli dostępu podlegającej kontroli autoryzacyjnej.
Naszą sieć wewnętrzną chronimy wielopoziomową ochroną firewall. Na punktach wejścia do wykorzystywanych sieci publicznych zawsze znajduje się zapora sprzętowa (urządzenie ochrony granic). Dane przechowujemy redundantnie – tj. w kilku miejscach – aby zabezpieczyć je przed zniszczeniem, utratą, uszkodzeniem, a także bezprawnym zniszczeniem na skutek awarii urządzenia informatycznego.
Chronimy nasze sieci wewnętrzne przed atakami zewnętrznymi wielopoziomową, aktywną, kompleksową ochroną przed złośliwymi kodami (np. ochroną przed wirusami). Niezbędny dostęp zewnętrzny do obsługiwanych przez nas systemów informatycznych i baz danych realizowany jest poprzez szyfrowane połączenie danych (VPN).
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze narzędzia i oprogramowanie informatyczne stale odpowiadały rozwiązaniom technologicznym powszechnie przyjętym w funkcjonowaniu rynku.
W trakcie naszych prac tworzymy systemy, w których poprzez logowanie można kontrolować i monitorować operacje, a także wykrywać zaistniałe zdarzenia, takie jak nieuprawniony dostęp.
Nasz serwer znajduje się na wydzielonym serwerze dedykowanym dostawcy hostingu, jest chroniony i zamknięty.
zalecenie dotyczące wymogów ochrony danych przy zarządzaniu danymi na stronach internetowych stron NAIH, w serwisie stosujemy protokół https , co oznacza wyższy poziom bezpieczeństwa danych w porównaniu do protokołu http .
- Pliki cookie
Aby nasza witryna działała prawidłowo, w niektórych przypadkach umieszczamy na urządzeniu komputerowym Użytkownika niewielkie pliki danych, podobnie jak większość współczesnych stron internetowych.
8.1 Co to jest plik cookie?
Plik cookie to niewielki plik tekstowy, który witryna internetowa umieszcza na urządzeniu komputerowym Użytkownika (w tym także telefonie komórkowym). Dzięki temu serwis może „zapamiętać” ustawienia Użytkownika (np. używany język, rozmiar czcionki, sposób wyświetlania itp.), dzięki czemu nie musisz ich ponownie ustawiać przy każdej wizycie na naszym serwisie. Po dokonaniu zakupu strona internetowa zapisuje wpisane imię i nazwisko, adres e-mail oraz dane adresowe w pliku cookies. Dane te służą wyłącznie celom wygody i nie muszą być wypełniane automatycznie przy następnym wpisie. Data ważności plików cookies wynosi 1 rok. Kiedy logujesz się do serwisu, tworzymy kilka plików cookies, które zapisują dane logowania i opcje wyświetlania interfejsu edycyjnego. Pliki cookies logowania ważne są przez dwa dni, natomiast pliki cookies przechowujące opcje wyświetlania interfejsu edycyjnego ważne są przez rok. W przypadku zaznaczenia opcji „Zapamiętaj mnie” rejestracja będzie kontynuowana przez dwa tygodnie. Pliki cookie logowania są usuwane w momencie wylogowania.
Pliki cookies można akceptować na ekranie głównym zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych RODO, ale można je również odrzucić lub wyłączyć. Podczas uzyskiwania dostępu do witryny są one wyłączone do czasu zaakceptowania zarządzania plikami cookie!
Pliki cookies wykorzystywane w serwisie:
_fbp
_ga
_zapora
_gcl_au
_kołowacizna
automatyczna optymalizacja_pliku
cookie_notice_akceptowane
gadwp_wg_default_dimension
gadwp_wg_default_metric
gadwp_wg_default_swmetric
move_gdpr_popup
wp-ustawienia-1
wp-ustawienia-czas-1
wp_woocommerce_session
Pliki cookie stron trzecich:
Google, Inc: Google Analytics – w celu pomiaru danych statystycznych
Te pliki cookies można usunąć lub zablokować, jednak w takim przypadku Serwis może nie działać prawidłowo.
Pliki cookies nie służą do osobistej identyfikacji Użytkownika. Te pliki cookie służą wyłącznie celom opisanym powyżej.
8.2 Google Analytics
- W Serwisie wykorzystywana jest aplikacja Google Analytics, która jest usługą analizy sieci firmy Google Inc. („Google”). Google Analytics wykorzystuje tzw. „cookies”, czyli pliki tekstowe, które zapisywane są na Twoim komputerze i ułatwiają analizę sposobu korzystania ze strony internetowej odwiedzanej przez Użytkownika. Więcej informacji: https://developers.google.com
- Informacje generowane przez pliki cookies, dotyczące strony internetowej, z której korzysta Użytkownik, są zazwyczaj przesyłane i przechowywane na jednym z serwerów Google w USA. Włączając w serwisie anonimizację IP, Google skraca wcześniej adres IP Użytkownika na terenie państw członkowskich Unii Europejskiej lub innych państw będących stronami Porozumienia o Europejskim Obszarze Gospodarczym.
- Pełny adres IP przekazywany jest do serwera Google w USA i tam skracany jedynie w wyjątkowych przypadkach. W naszym imieniu Google będzie korzystać z tych informacji w celu oceny sposobu korzystania przez Użytkownika z serwisu, przygotowania dla nas raportów związanych z aktywnością na stronie oraz świadczenia dodatkowych usług związanych z korzystaniem ze strony i Internetu.
- W ramach Google Analytics adres IP przekazywany przez przeglądarkę Użytkownika nie jest łączony z innymi danymi Google. Użytkownik może uniemożliwić przechowywanie plików cookies odpowiednio ustawiając swoją przeglądarkę, jednak należy pamiętać, że w takim przypadku nie wszystkie funkcje tej witryny mogą być w pełni dostępne. Możesz także uniemożliwić Google gromadzenie i przetwarzanie danych o korzystaniu z witryny internetowej Użytkownika (w tym adresu IP) za pomocą plików cookie, pobierając i instalując wtyczkę do przeglądarki dostępną pod poniższym linkiem. https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=h
8.3 Jak można postępować z plikami cookies?
Pliki cookies można usunąć (szczegóły: www.AllAboutCookies.org), bądź zablokować ich umieszczanie w większości nowoczesnych przeglądarek. Jednak w takim przypadku podczas korzystania z naszego serwisu za każdym razem trzeba będzie dokonać pewnych ustawień na nowo, a niektóre usługi niekoniecznie będą działać.
Szczegółowe informacje na temat usuwania i blokowania plików cookies znajdują się na stronie www.AllAboutCookies.org (wersja angielska) oraz pod poniższymi linkami dotyczącymi przeglądarki, z której korzysta Użytkownik:
- Firefoksa
- GoogleChrome
- Microsoft Internet Explorer 11
- Microsoft Internet Explorer 10
- Microsoft Internet Explorer 9
- Inne postanowienia
9.1 Zarządzanie danymi do różnych celów
Jeżeli będziemy mieli zamiar wykorzystać przekazane dane w innym celu niż cel pierwotnego gromadzenia danych, poinformujemy o tym Użytkowników i uzyskamy ich uprzednią, wyraźną zgodę lub zapewnimy możliwość zakazania ich wykorzystywania.
9.2 Obowiązek rejestracyjny
Prowadzimy rejestr czynności związanych z zarządzaniem danymi, za które jesteśmy odpowiedzialni (rejestr czynności związanych z zarządzaniem danymi) zgodnie z art. 30 RODO.
9.3 Incydent dotyczący ochrony danych
Incydent związany z ochroną danych to naruszenie bezpieczeństwa, którego skutkiem jest przypadkowe lub niezgodne z prawem zniszczenie, utrata, zmiana, nieuprawnione ujawnienie lub nieuprawniony dostęp do danych osobowych. W przypadku zdarzenia związanego z ochroną danych osobowych jesteśmy zobowiązani postępować zgodnie z art. 33 i 34 RODO. Rejestrujemy zdarzenia związane z ochroną danych, wskazując fakty związane z incydentem ochrony danych, jego skutki oraz działania podjęte w celu jego usunięcia.
9.4 Modyfikacja
Mamy prawo do jednostronnej zmiany niniejszego Powiadomienia w dowolnym momencie.
Obowiązuje: 25.01.2024.
| Produkty bezpieczeństwa 7 Kereskedelmi Kft. Administrator danych |
- Załączniki
Załącznik nr 10.1; odpowiednie ustawodawstwo
Przy opracowywaniu Informacji Administrator Danych wziął pod uwagę obowiązujące przepisy prawa, a także najważniejsze zalecenia międzynarodowe, ze szczególnym uwzględnieniem:
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679/UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);
- CXII z 2011 r. w sprawie prawa do informacji, samostanowienia i wolności informacji. Ustawa CXII z 2011 r prawo (Infotv.);
- ustawa V z 2013 r. Kodeks cywilny (Ptk.);
- CXXX z 2016 r. w sprawie Kodeksu postępowania cywilnego. prawo (Pp);
- ustawa C z 2000 r. o rachunkowości (ustawa o rachunkowości);
- CLV z 1997 r. w sprawie ochrony konsumentów. prawo (Fgytv.);
- CVIII z 2001 r. w sprawie niektórych zagadnień handlu elektronicznego i usług związanych ze społeczeństwem informacyjnym. prawo (Elkertv.)
Załącznik nr 10.2; koncepcje związane z zarządzaniem danymi osobowymi
- administrator danych: osoba prawna, która ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych;
- zarządzanie danymi: każda operacja lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub plikach danych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taka jak gromadzenie, utrwalanie, porządkowanie, segmentacja, przechowywanie, przekształcanie lub zmiana, zapytania, wgląd, wykorzystanie, komunikacja, przesyłanie, rozpowszechnianie lub w inny sposób poprzez udostępnianie, koordynowanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
- przenoszenia danych: udostępnienie danych konkretnej osobie trzeciej;
- usunięcie danych: spowodowanie, że dane staną się nierozpoznawalne w taki sposób, że ich odzyskanie nie będzie już możliwe;
- oznaczenie danych: oznaczenie danych znakiem identyfikacyjnym w celu ich odróżnienia;
- ograniczenie zarządzania danymi: oznaczanie przechowywanych danych osobowych w celu ograniczenia ich przyszłego przetwarzania;
- zniszczenie danych: całkowite fizyczne zniszczenie nośnika danych zawierającego dane;
- podmiot przetwarzający dane: osoba prawna przetwarzająca dane osobowe w imieniu administratora danych;
- odbiorca: osoba fizyczna lub prawna, organ publiczny, jednostka lub inny podmiot, któremu przekazywane są dane osobowe, niezależnie od tego, czy jest to strona trzecia;
- plik cookie: niewielki pakiet danych (plik tekstowy) wysyłany przez serwer WWW i umieszczany na komputerze użytkownika na określony czas, który w zależności od jego charakteru może być uzupełniany przez serwer przy kolejnych wizytach, tj. jeśli przeglądarka powróci wcześniej zapisany plik cookie, możliwość łączenia przez dostawcę zarządzania plikami cookie bieżącej wizyty użytkownika z poprzednimi, ale tylko w odniesieniu do jego własnej treści;
- osoba, której dane dotyczą/użytkownik: zidentyfikowana lub możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna; osobę fizyczną można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka czynników odnoszących się do fizycznej, fizjologicznej, genetycznej, psychicznej, ekonomicznej, kulturowej lub społecznej możliwa do zidentyfikowania tożsamość osoby fizycznej;
- strona trzecia: osoba fizyczna lub prawna, organ publiczny, jednostka lub inny podmiot nie tożsamy z osobą, której dane dotyczą, administratorem danych, podmiotem przetwarzającym dane lub osobami, które zostały upoważnione do przetwarzania danych osobowych pod bezpośrednią kontrolą administrator danych lub podmiot przetwarzający dane;
- zgoda osoby, której dane dotyczą: dobrowolne, konkretne i jasne oświadczenie woli osoby, której dane dotyczą, oparte na odpowiednich informacjach, które osoba, której dane dotyczą, wskazuje w drodze oświadczenia lub aktu jednoznacznie wyrażającego potwierdzenie, że wyraża zgodę przetwarzanie danych osobowych go dotyczących;
- Adres IP: we wszystkich sieciach, w których komunikacja odbywa się w oparciu o protokół TCP/IP, serwery posiadają adres IP, czyli numer identyfikacyjny, który umożliwia identyfikację danych maszyn w sieci. Użytkownik ma świadomość, że każdy komputer podłączony do sieci ma adres IP, dzięki któremu można go zidentyfikować.
- dane osobowe: wszelkie informacje o osobie, której dane dotyczą;
- protest: oświadczenie osoby, której dane dotyczą, sprzeciwiające się przetwarzaniu jej danych osobowych i żądające zaprzestania przetwarzania danych lub usunięcia przetwarzanych danych.
Załącznik nr 10.3; prawa interesariuszy
Dostęp
Użytkownik ma prawo uzyskać dostęp do swoich danych osobowych, którymi zarządzamy, na żądanie złożone za pośrednictwem naszych danych kontaktowych. W tym kontekście Użytkownik otrzymuje informacje o:
- czy przetwarzane są Twoje dane osobowe;
- cele zarządzania danymi;
- kategorie danych osobowych, których to dotyczy;
- odbiorcy lub kategorie odbiorców, którym lub którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione;
- planowany okres przechowywania danych osobowych;
- Twoje prawa;
- Twoje środki prawne;
- informacje o źródłach danych.
Użytkownik może także żądać kopii danych osobowych objętych zarządzaniem danymi. W takim przypadku dane osobowe zostaną przekazane w podzielonym na segmenty, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu komputerowego (PDF/XML) lub w wersji drukowanej na papierze. Zamówienie kopii jest bezpłatne.
Sprostowanie
Na podstawie wniosku złożonego za pośrednictwem naszych danych kontaktowych Użytkownikowi przysługuje prawo żądania sprostowania nieprawidłowych danych osobowych, którymi zarządzamy oraz uzupełnienia danych niekompletnych. Jeżeli nie posiadamy informacji niezbędnych do wyjaśnienia lub uzupełnienia informacji niezgodnych z rzeczywistością, możemy zażądać przedstawienia tych danych dodatkowych i sprawdzenia ich prawdziwości. Do czasu wyjaśnienia lub uzupełnienia danych – w przypadku braku dodatkowych informacji – ograniczymy przetwarzanie danych osobowych, a operacje dokonywane na nich – z wyjątkiem przechowywania – zostaną czasowo zawieszone.
Usunięcie
Użytkownikowi na podstawie żądania złożonego za pośrednictwem naszych danych kontaktowych przysługuje prawo żądania usunięcia zarządzanych przez nas danych osobowych go dotyczących, jeżeli spełniony zostanie jeden z poniższych warunków:
- podane dane nie są nam już potrzebne;
- wątpliwości co do legalności przetwarzania przez nas danych.
Jeżeli na żądanie Użytkownika stwierdzimy, że istnieje obowiązek usunięcia danych osobowych, którymi zarządzamy, zakończymy zarządzanie danymi, a wcześniej zarządzane dane osobowe zniszczymy. Ponadto obowiązek usunięcia danych osobowych może istnieć również na podstawie cofnięcia zgody, skorzystania z prawa sprzeciwu, a także obowiązków prawnych.
Ograniczenie zarządzania danymi
Użytkownikowi na podstawie żądania złożonego za pośrednictwem naszych danych kontaktowych przysługuje prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, którymi zarządzamy, a które go dotyczą, w następujących przypadkach:
- ma wątpliwości co do legalności przetwarzanych przez nas danych osobowych jej dotyczących i zamiast usunięcia danych żąda ograniczenia;
- podane dane nie są nam już potrzebne, ale Użytkownik wymaga ich w celu zgłoszenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych.
Automatycznie ograniczamy przetwarzanie danych osobowych w przypadku, gdy Użytkownik kwestionuje prawidłowość danych osobowych lub skorzysta z prawa do wniesienia sprzeciwu. W tym przypadku ograniczenie dotyczy okresu, w którym można sprawdzić prawidłowość danych osobowych, a w przypadku wniesienia sprzeciwu ustalić, czy istnieją przesłanki do dalszego zarządzania danymi.
W okresie ograniczenia na wskazanych danych osobowych nie można wykonywać żadnych operacji związanych z zarządzaniem danymi, dane te mogą być jedynie przechowywane. Dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie w następujących przypadkach w przypadku ograniczeń w zakresie zarządzania danymi:
- na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą;
- zgłaszanie, dochodzenie lub obrona roszczeń prawnych;
- ochrona praw innych osób fizycznych lub prawnych;
- ważny interes publiczny.
O zniesieniu ograniczenia użytkownicy zostaną z wyprzedzeniem poinformowani.
Przenośność danych
Użytkownikowi na podstawie żądania złożonego za pośrednictwem naszych danych kontaktowych przysługuje prawo żądania udostępnienia zarządzanych przez nas danych osobowych go dotyczących, w celu dalszego ich wykorzystania według ustaleń Użytkownika. Ponadto Użytkownik może także żądać, abyśmy przekazali jego dane osobowe innemu, wyznaczonemu przez niego administratorowi danych.
Prawo to ogranicza się wyłącznie do danych osobowych przekazanych nam przez Użytkownika i zarządzanych w celu realizacji umowy. Nie ma możliwości przenoszenia innych danych. Dane osobowe przekazywane są Użytkownikowi w podzielonej na segmenty, powszechnie używanej formie nadającej się do odczytu komputerowego (PDF/XML) lub w wersji drukowanej w formie papierowej.
Informujemy Użytkownika, że skorzystanie z tego prawa nie skutkuje automatycznie usunięciem danych osobowych z naszych systemów. Ponadto Użytkownik ma prawo ponownie się z nami skontaktować lub utrzymywać kontakt nawet po przeniesieniu danych.
Protest
Na podstawie wniosku złożonego za pośrednictwem naszych danych kontaktowych Użytkownik może w każdej chwili sprzeciwić się wykorzystaniu jego danych osobowych zgodnie z sekcją 3.1 niniejszego zawiadomienia. i 3.2. przed ich przetwarzaniem w celach określonych w klauzulach. W takim przypadku zbadamy, czy przetwarzanie danych jest uzasadnione ważnymi prawnie uzasadnionymi powodami, które mają pierwszeństwo przed interesami, prawami i wolnościami Użytkownika lub które wiążą się z przedstawieniem, dochodzeniem lub obroną roszczeń. Jeśli stwierdzimy, że istnieją takie przyczyny, będziemy nadal przetwarzać dane osobowe. W przeciwnym razie nie będziemy już przetwarzać danych osobowych.